כחלק מיכולתנו להקל על חברות הבנייה ולתעל את מצבת הצוותים שלהם, אנו פיתחנו מודל עבודה ייחודי תלת שלבי
3
בתום השנה הראשונה אנו נכנס לצורך מילוי פרוטוקול שנת בדק, טיפולו והחתמתו.
2
אנו ניתן מענה טלפוני וטיפול מקצועי לאורך כל השנה הראשונה של הדייר בדירתו החדשה כולל ניהול, פתיחת קריאות והשמה של קבלני מערכות וכמובן טיפול בליקויים תחת מסגרת העבודה שלנו.
1
הצוותים שלנו יכינו את הדירה למסירה כולל תיקונים, פינישים וביצוע ניקיון מושלם.
1
הצוותים שלנו יכינו את הדירה למסירה כולל תיקונים, פינישים וביצוע ניקיון
2
אנו ניתן מענה טלפוני וטיפול מקצועי לאורך כל השנה הראשונה של הדייר בדירתו החדשה כולל ניהול, פתיחת קריאות והשמה של קבלני מערכות וכמובן טיפול בליקויים תחת מסגרת העבודה שלנו.
3
מסמך "ליקויי קבלני המערכות" וכן הפרוטוקול בדק החתום יעובר למשרד שם הוא עובר תהליך של הכנסה לטבלאות אקסל ע"פ כל קבלן מערכת.